SERVIS

Provádíme a zajišťujeme servis Vaší profesionální čisticí techniky značky

VAPKA , Comet, Nilfisk-Alto (Wap), Kranzle, Karcher, VIPER či Cleanfix (po tel.dohodě i jiné).

Naše zkušenosti, praxe a schopnosti se opírají o více než 15-letou praxi. Před opravou každého stroje navrhneme vhodné řešení a vyčíslíme předběžnou cenu opravy. ........................................................................

Autorizovaný servis produktů Nilfisk-ALTO Jako servisní partner společnosti dánského koncernu Nilfisk-Advance zajišťujeme pro své zákazníky autorizovaný profesionální servis na všechny prodávané produkty. Servisní práce provádějí kvalifikovaní technici, kteří jsou pravidelně školeni.

Garantujeme tím, že veškeré záruční i pozáruční opravy vykonáváme v kvalitě odpovídající těm nejpřísnějším kritériím. Servisní tým operuje po celé České republice. Zásahy však provádí také na Slovensku. Pro případ řešení složitějších situací využívají technici notebooky s kompletní dokumentací všech produktů značky Nilfisk.

Díky tomu je náš servisní tým schopen provádět většinu servisních úkonů přímo v místě nasazení úklidového stroje. Servisní smlouva - garance okamžitých servisních zásahů Odpovídajicí kvalitu a plnění servisních zásahů garantujeme v servisní smlouvě, která přináší zákazníkovy snížení nákladů vynakládaných na opravy, provoz a celkovou údržbu úklidové techniky. Klíčovou výhodou je však reakční doba servisního zásahu.

Nilfisk-Advance garantuje, v rámci servisní smlouvy, okamžitou reakční dobu v případě výpadku úklidového stroje. A to bez ohledu na to, zda se jedná o všední den nebo svátek, den či noc. Určený člen servisního týmu drží službu sedm dní v týdnu, 24 hodiny denně a je připravený k okamžitému výjezdu. Poskytování náhradního stroje v krizových situacích V případě dlouhodobé spolupráce je naší standardní službou zapůjčování náhradních úklidových strojů.

Pokud klient získá krátkodobou zakázku nebo dojde k technickému výpadku stroje, zapůjčí Nilfisk-Advance na požadovanou dobu náhradní stroj. Obvykle bezplatně. Bezplatná doprava zakoupených produktů Při rozhodnutí o nákupu našich produktů, zejména pak těch velkých, se zákazník o nic nestará. Pouze objedná. Produkt mu je zdarma dopraven na požadované místo určení. Bezplatné zaškolení obsluhy Po dodání úklidového stroje provede servisní technik nebo obchodní reprezentant kompletní proškolení budoucí obsluhy.

To je životně důležité především u složitější techniky. Školení je standardně zaměřeno na představení stroje, na seznámení a ukázku všech funkcí stroje, na jeho předvedení a údržbu. Bezplatná kontrola zakoupených produktů Pokud zákazník zakoupí některý z našich větších úklidových strojů, je mu automaticky poskytnuta služba bezplatné kontroly pořízeného stroje. Po uplynutí třiceti dní od koupě navštíví zákazníka náš servisní technik a provede komplexní prohlídku výrobku. Zároveň ještě jednou proškolí obsluhu.

------------------------------------------------------------------------------------------

Program servisních smluv Nilfisk-Advance nabízí v rámci poprodejních služeb různé programy servisních smluv.

Podle rozsahu servisních prací i podle četnosti servisních zásahů se dělí na

čtyři kategorie:

program Standard,

Standard Plus,

Full Service a

Full Service Plus.

Každý z programů je postavený tak, aby byl výhodný buď pro určitý typ stroje nebo pro větší množství zakoupených strojů. Všechny programy však přinášejí zákazníkům jednu obrovskou výhodou: garantované, pravidelné servisní prohlídky.

Proč se rozhodnout pro servisní smlouvu?

• Automatické prodloužení záruky pořízeného stroje Záruční lhůta na stroj se zvyšuje z 12 na 24 měsíců nebo na 2000 motohodin – vždy co přijde dříve.

• Servisní zásah do 24 hodin Garantujeme servisní zásah do 24 hodin, a to v době volna a svátků.

• Pravidelné kontroly Garantujeme pravidelné servisní kontroly, minimálně dvakrát ročně.

• Prodloužení životnosti stroje Pravidelné kontroly stroje prodlužují jeho životnost. To je důležité zejména u složitější a dražší techniky.

• Snížení rizik náhlé poruchy stroje Odborně prováděné kontroly našich servisních techniků rovněž snižují možná rizika poruchy stroje. Především u profesionálů z oblasti úklidu může náhlý výpadek stroje způsobit značné finanční ztráty.

• Zapůjčení náhradního stroje v případě odstávky Pokud dojde k neplánované odstávce stroje, zapůjčujeme stroj náhradní (smlouva Full Service).

• Kontrola plánování nákladů Program servisních smluv je transparentní. Umožňuje lépe kontrolovat a plánovat náklady na úklidovou techniku.


ZjRkMD